.comment-link {margin-left:.6em;}


آخر آدم چقدر می تواند اسگل باشد
دو دو تا خوب میشود چهار تا
آنوقت آدم می رود مست می کند
به طرف می گوید
من می خواهم در اولین فرصت* با تو بخوابم
آخر درست است آدم به کسی که می پرسد آن را این را در جواب بگوید؟
خوب می زند زیر گوشش
حرفی هم ندارد
دمش گرم که به فحش فریاد بر نداشت روی سرش که رسوا کندم
یاد راسل کرو توی فیلم a beautiful mind افتادم که دوستانش فرستادندش با دختره حرف بزند بلکه این اسگل هم بالاخره به نوایی برسد بجای اینکه به یک پیاله ابدوخیار با ویسکی مهمانش کند بهش پیشنهاد داد با هم بخوابند. آن هم قبل از سلام و معرفی خودش.
باز من به خدا سلام کرده بودم.
حتی اسم من را هم میدانست.
بعضیها نمی فهمند من چه میگویم
مسخره ام می کنند
اما مگر بد است
مردم این همه مزخرفات به کله ی طرف می بافند
این همه دوز و کلک و نقشه و خر کردن
خوب من بلد نیستم این حماقت ها را
اصلا خوشم نمی آید که کسی را خر کنم که باهایش بخوابم
نعوذ بالله من که با خر نمی خواهم بخوابم
من با همان که زیر گوشم خواباند می خواستم بخوابم
خوشم می آمد ازش
مگر بد است
آدم که نکشتم
یک کار منطقی است آدم با دختری که ازش خوشش می آید بخوابد
به هر حال
می آیی یا نه؟
من الان میروم توی تختم
معمولا تا سه و چهار صبح هم بیدارم آنجا
اگر خواستی بیا
خدا تو را به خیر کند مارا به سلامت

*شاید املایش فرست باشد. یادم نیست

1 Comments:

  • eyval , na , mese inke yeki inja hast ke ye chizaii mifahme ! hal kardam .

    By Anonymous Anonymous, at 8/14/2005 2:32 PM  

Post a Comment

<< Home