.comment-link {margin-left:.6em;}


خالم بد بد است. نمی دانم چه کار کنم. فحش بدهم به همه چیز. همه چیز به هم ریخته. دارم فشار می کنم. تراکم هیچ را توی خودم دارم می ترکم. باید یکی را دلم می خواهد با همه چیزش می خواهد الآن بغل کنم و گذیه کنم لای پستان هایش. می خواهم کنار زخم را با ناخنش فشار دهد. شاید کم برود.این ها را دارم می نویسم چون باید ادامه بدهم وگر نه تمامم همین جا دارد می سوزد. این مسکن می خورم با. نمی دانم جرا همه جایم دارد می سوزدو آتش از کون و دماغ به همه جایم سرایت کرده انگار شاید. دارم نیروانا گوش می کنم شاید یک طرف دیگرش را هم فشار بدهد. چرا باید تمامش کنم نمی توانم . به هر چه بهش اعتقاد ندارم دارم تمام پوسته پوسته می شوم. چقدر خوب است یک کارد الآن توی سینه ام بود داشتم جان می دادم. این ها را نخوانید . حرفم احمقانه استت ولی من هم احمقم. نخن نخوانید. بالای سرم حلقه بزنید بخندید. انگشت هایتان را با ناخن های بلند جلو صورتم بگیرید. عین پرتقال پوستم را با کارد بکنید. یکی لخت شود من می خواهم گریه کنم. شاید . شاید کم تر شدم. کم تر خوب است. دلم می خواهد . نمی دانم. گاز بگیرمت. لخت. به من . همه دور سرم گرگم و بره می برم. چپون دارم نمی ذارم. دندونمن تیز تره. جوپون من مریض تره. یه توپ دارم قلقلیهسرخ و سفید و آبیه. سرخو سفید. دیگر نمی توانم. پس قییییژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ

0 Comments:

Post a Comment

<< Home