.comment-link {margin-left:.6em;}

توجه: متن زیر برای کسانی که برا تولد خانوم خرسه یه خرس کوچولو می خرند بدون حضور والدین ممنوع است

سقوط. چقدر لذت بخشه. از بالای یه برج چند صد متری... حیف که آخرش له میشی.( هوس duke nukem کردم.)
یه روز یه آقا خرگوشه، رسید به یه آقا موشه، موشه پرید تو سوراخ، خرگوشه گف آخ! واسا واسا کارت دارم من خرگوشم و بی آزارم ....
باز دارم آشفته نویسی می کنم. هیشکی نمیفهمه ولی آی حال میده...
بریم سر اصل مطلب یعنی همون خرس کوچولو. کمتر کسی پیدا میشه که از یه عروسک پشمالوی کوچولوی ناز - اونم یه خرس- خوشش نیاد.
لبام جدیدا" از وزن سیگار درد میگیره. شاید واسه اینه که زیاد بهیشون ورزش نمیدم...
خرس کوچولو ها انواع مختلفی دارن. رنگ های مختلف. قیافه های مختلف. اما هیش کدومشون اونی نمیشه که شخص خاصی برای شخص خاص دیگه ای بخره.

He shot me down
Beng Beng
I hit the grond
Beng Beng
That awful sound
Beng Beng
My baby shot me down (Kill Bill – beging song)

ایمان و احسان (و تا حدی من!) دارن Kill Bill می بینند. فیلمی از خدای دیوانه، عشق من Quantin Tarantino . من Breaking the Waves می خوام.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home