.comment-link {margin-left:.6em;}

برای تو شمایل خواب آلوده ام
رنگ لا به لای تیغ ریش تراشی گرفته رها نمی کند
و بوس ِ خسته، آجر پاره ها را بی حس می کند از بالا
وای!
کم مانده باران هم بیاید پیش ما بنشیند

برای من
خورشید هم گاهی
بچه بازی در می
می آید از آفتاب اوره می گیرد روی سر من
سر صبح
ساعت 12:30
وقتی سر کلاس است استاد در 2500 سال قبل
و آن دختر با قد کوتاه و سینه های درشت
با لبخند گوشش را چرا به استاد می دهد.*
*(سوالی نبود جمله دقت کن مخاطب من؟)

برای شما
چه توفیری دارد
گاهی هستید را
گاهی نیستید را دارد
و گاهی تنهاست
را
،

راست می گفت رتیل پیر
انتخاب ها همه رد یک چاه فاضلاب می روند
و شاید هم دنیا
همین چاه فاضلاب خانه ی من بود
و تو خرده مو های ریش تیغ تیغی من
در کف انتخاب تبغ ریش تراشی
. . . .
گران است به خدا

این شعر به تبلیغ یک تیغ ریش تراشی بود که جایی خواندم

5 Comments:

  • filme man chi shod!:).. faghat bayad taglinesho khoond!:(

    By Anonymous Anonymous, at 8/07/2006 6:39 AM  

  • راست میگفت به خدا

    By Blogger 4040e, at 8/07/2006 7:50 AM  

  • ریش هاش در امده بود
    بهش گفتم چرا ربش هاتو نزدی
    گفت الان که تو مسافرتم ، بزار ریش هام یه استراحتی بکنه
    روز اخر قبل از رفتن ریش ها شو زد
    تمام صورتش هم زخم کرده بود

    این بود خاطره ای از من و اون

    By Blogger Maryam, at 8/07/2006 9:50 AM  

  • yeki migoft roteylha doroogh nemigooyand ........

    By Anonymous Anonymous, at 8/07/2006 7:47 PM  

  • نیش رتیل به همان قدر
    که تیغ ریش تراشی به همان قدر
    و زخم اهانت دختری که سینه های بزرگ داشت از انها بیشتر ...........
    چه خوب که دور از تیغ ها در چاه ماندن.........

    By Anonymous Anonymous, at 8/08/2006 9:15 AM  

Post a Comment

<< Home