.comment-link {margin-left:.6em;}

یک، دو، سه...
یک، دو، سه... امتحان می کنیم... امتحان می کنیم... صدا میاد؟ ... مرسی:
آرمین طبری هستم از شبکه ی بین المللی " کمانچه "، از مکان زیر صفر از سطح گه دارم باهاتون صحبت می کنم. اگر مشکلی در صدای بنده یا تماس من با شبکه به وجود اومد پیشا پیش از شما طلب پوزش می کنم...
.... الو.... الو... صدا میرسه؟... الو... ال... ص...
خششششششششششششششششششششش...........

از اشکال بوجود آمده در تماس ما با آقای طبری کمال پوزش را داریم. همکاران ما در تلاشند تا ارطبات ما با ایشان هر چه زود تر بر قرار شود. من حافظ علیه الرحمه در این مدت چند بیت از شعری که خودم دوش در مجلسی که به مناسبت سال نو برگزار شده بود بعد از نوشیدن شش گیلاس ویسکی مفت و در اوج مستی برای یکی از خانم های حاضر در آن محفل سروده ام برای شما سروران عزیز می خوانم:

عه هم.... عه هم....
به نام خدا.....

بخت
از دهان دوست
نشانم
نمی دهد

دولت
خبر ز راز نهانم نمی دهد

از بهر بوسه ای ز لبش
جان همی دهم

اینم همی ستاند و
آنم نمی دهد

مردم در این فراق
در آن پرده راه نیست
( یا هست
پرده دار نشانم نمی دهد!! )

گفتم
گفتم روم به خواب
ببینم جمال دوست

حافظ ز آه و ناله امانم نمی د... چخ

0 Comments:

Post a Comment

<< Home